Podatki o podjetju, ki upravlja spletno stran www.laus.si, sedež podjetja:
LAUS d.o.o., Tupaliče 111, 4205 PreddvorDDV ID številka: SI47780096
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 6943209000
TRR pri ABANKA d.d.: SI56 0510 0801 4123 289 (BIC banke: ABANSI2X)
Za vse osebne prevzeme, vračila, in kontakte se obrnite na glavno poslovalnico podjetja, kjer se opravlja dejavnost:
LAUS d.o.o.,Tupaliče 111
4205 Preddvor
Telefon: 031 500 659
E-pošta: info@laus.si
Za vas smo dosegljivi vse delavnike od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.
Spletno stran upravlja podjetje Laus d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletne strani www.laus.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji. Ponudnik prodaja blago potrošniku (kupcu) oziroma opravlja storitve zanj na način, ki ni v nasprotju z dobrimi poslovnimi običaji.
Načini plačila
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:
- Z nakazilom na račun ponudnika Laus d.o.o. (bančno nakazilo po predračunu),
- S plačilno kartico
- S plačilom po povzetju; Dostava pošiljke s Pošto Slovenije, kjer kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali kartično, v kolikor plačilo s karticami prek POS terminalov omogoča krajevna pošta. Seznam pošt najdete v povezavi tukaj.
Dostava
Izdelki na zalogi bodo v roku treh delovnih dni od naročila oddani za pošiljanje s Pošto Slovenije. Če naročenih artiklov trenutno ni na zalogi ali naročila zaradi izrednih razmer ne bo mogoče v roku izdelati, ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvesti naknadno po elektronski pošti ali telefonu.
Ponudnik si pridržuje pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki znašajo 4,00 EUR na naročilo (z vključenim DDV), ki velja za pošiljke na območju Slovenije. Za dostavo izven mej RS se stranki dogovorita naknadno. Strošek poštnine se lahko spremeni z različnimi ugodnostmi in kuponi.
Kupec je ob dostavi blaga po pošti dolžan pregledati pošiljko, da je izdelek v nepoškodovanem oziroma ustreznem stanju. V kolikor je pri transportu prišlo do poškodbe ali druge spremembe, je uporabnik dolžan narediti reklamacijski zapisnik za poškodovano blago pri ponudniku transporta. Ponudnik ne odgovarja za nastalo škodo med transportom.
Cene
Cene so predstavljene kot redne, ki jih ponudnik oblikuje sam in so izražene v evrih (€). Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Ponudnik je zavezanec za DDV.
Ponudnik se trudi zagotoviti najbolj ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali če se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupca obvestil in skušal ponuditi rešitev, ki bo v zadovoljstvo obeh pogodbenih strank.
Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave, ki se zaračunajo glede na način plačila in višino končnega zneska naročila.
Vračila
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupca v enakem znesku na isti način, kot je plačilo prejel (z enakim plačilnim sredstvom), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Garancija
Garancija velja za artikle, pri katerih je to navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačan znesek.
Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Preklic naročila
Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če uporabnik želi preklicati svoje naročilo, naj to stori v najkrajšem možnem času in to sporoči telefonsko (031 500 659) ali po elektronski pošti (info@laus.si).
V primeru, da je bilo naročilo že izdelano ali oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh uporabnikov.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov in druga potrebna komunikacija v zvezi z naročilom) ter za pošiljanje informativnega gradiva in ponudb.
Upravitelj spletne strani www.laus.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupajo ime in priimek, naslov za dostavo in kontaktna telefonska številka (če v času dostave uporabnik oziroma kupec na naslovu ne bo dosegljiv). Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki se zbirajo in obdelujejo na spletni strani www.laus.si bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije, a je vse slike potrebno jemati kot simbolične, saj nekatere slike izdelkov ne prikazujejo realnih odtenkov barv. Slike ne želijo zavajati kupcev, ampak želijo prikazati izdelke v dobrih svetlobnih pogojih.
Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Upravljavec si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Upravljavec ni odgovoren za občasno ne delovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih oziroma nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec v času obratovanja lahko poveže na telefonsko (031 500 659) ali po elektronski pošti (info@laus.si). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov. Ponudnik v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju IRPS) obvešča, da nobenega izvajalca IRPS ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna povezava na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov je dostopna v povezavi tukaj.
Avtorske pravice
Vsebina spletne strani www.laus.si je avtorsko delo, katere imetnik avtorskih pravic je upravljavec, in kot taka je tudi predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. V avtorsko pravno in z drugimi pravicami intelektualne lastnine varovano vsebino spada poleg besedila in tudi podatkov celotna podoba spletnega mesa z vsemi grafičnimi elementi.
Uporabnikom je dovoljeno uporabljati objavljene vsebine samo v osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je vsakršno drugo razpolaganje z vsebino, ki zajema, a ne izključno, spreminjanje, kopiranje, objavljanje katerekoli vsebine v celoti ali delno na drugih mestih, razen če v to upravljavec izrecno dovoli v pisni obliki. Če uporabnik posreduje kakršnokoli gradivo upravljavcu, brezplačno prenaša vse materialne avtorske pravice in dovoljuje uporabo ter objavo posredovanega gradiva.
LAUS d.o.o.
Preddvor, 9. 5. 2019